divendres, 22 d’octubre del 2010

Albert Piñeira és elegit per unanimitat cap de llista de CiU per Puigcerdà

Feia dies que se’n parlava, i finalment s’ha confirmat: Albert Piñeira serà el cap de llista de Convergència i Unió de cara a les properes eleccions municipals a Puigcerdà. L’assemblea de militants de la Vila l’ha elegit per unanimitat, i ara el grup municipal i els mateixos militants començaran a treballar per elaborar la candidatura i completar la llista electoral.

En l’assemblea en què es va elegir Piñeira, el nou cap de llista va explicar a la militància quins serien els punts forts en què treballaria en cas d’accedir a l’alcaldia. Piñeira va parlar d’una gestió econòmica més rigorosa, d’un canvi en matèria de promoció turística i comercial de la Vila i d’un canvi en la política de mobilitat com a temes més destacats. Per la seva banda, l’actual cap de llista de Convergència, Jordi Gassió, va explicar que deixa pas a Albert Piñeira perquè "jo em vaig presentar per mirar de remuntar la mala situació en què es trobava Convergència a Puigcerdà fa 4 anys. Ara, però, crec que tenim opcions reals d'aconseguir l'alcaldia, i la meva feina a l'hospital no em permetria dedicar-me plenament a la tasca d'alcalde".

Tot i això, Gassió ha assegurat que seguirà donant suport al grup municipal de Convergència a Puigcerdà i per tant serà present a la llista que presenti la formació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada